Veelgestelde vragen

Bestellen

 

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Vervolgens kiest u de juiste maat en drukt op de knop ‘Bestellen’. Nu heeft u het gewenste artikel in uw winkelwagen geplaatst. Vanuit hier kunt u de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klikt u op de knop 'afrekenen' en vervolgt u de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:

    iDeal
    Vooraf overmaken
    Betalen bij afhalen in de winkel


Worden er betaalkosten berekend?

Er worden geen betaalkosten berekend.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

Als u een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond dan krijgt u van ons een orderbevestiging in uw email. Hierop staat een overzicht van de door u bestelde artikelen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?


Nederland

    • PostNL: Bestelling voor 15:00 uur, binnen 2 dagen in huis. Geen leveringen op zondag en maandag.

 

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
U kunt de bestelling ook zelf ophalen bij de kassa in onze winkel.  Wilt u hier gebruik van maken dan kunt u dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer u het product ophaalt in de winkel komen er vanzelfsprekend geen verzendkosten bij.

 

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen boven de 50 euro

 

 

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?

Nee, met uw online aankoop spaart u geen punten.

 

Retouren

Wat zijn de kosten en procedures bij een retour?
Het retour zenden van de bestelling is mogelijk uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het pakketje.  Zodra wij het pakje retour hebben ontvangen wordt dit per e-mail aan u bevestigd. Het aankoopbedrag exclusief eventueel betaalde verzendkosten wordt vervolgens teruggestort uw rekening. Let op; Het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op uw rekening staat bijgeschreven. Artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn.

Retouradres

Itsmi

Hortensiastraat 10 - 12

2681CE Monster

Kan ik het pakketje retour brengen in de winkel?

Ja, ook dan geldt dat de geretourneerde artikelen alleen worden geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn, met aangehecht prijskaartje. Dan hoeft u overigens geen retourkosten te betalen

Kan ik een artikel omruilen?

Als u een product wilt omruilen moet u het gewenste product opnieuw bestellen en het product wat niet naar tevredenheid is of niet past via onze normale retourprocedure terugsturen.

Wat zijn de regels voor het retourneren en ruilen?

De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking verpakt zijn, met aangehecht prijskaartje. Het eenmalig passen van kleding wordt hierin niet beschouwd als gebruik.

Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden?

De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.  

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt mag u deze aan ons retourneren.   Wij zullen de klacht dan beoordelen en de eventuele gemaakte verzendkosten terugstorten.  

Heeft u een klacht?
Bent u niet tevreden over een product of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de e-mail op info@itsmi.nl of telefonisch via 0174281527

© 2015 - 2020 itsmi | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.